Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Loyalty management in the airline industry

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Loyalty management in the airline industry Ben Beiske
Kod Libristo: 02317402
Wydawnictwo Grin Publishing, wrzesień 2007
Diploma Thesis from the year 2002 in the subject Business economics - Business Management, Corporate... Cały opis
? points 181 b
309.09
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Cambridge Checkpoint English Workbook 9 Marian Cox / Miękka
common.buy 111.13
Chanel Amy de la Haye / Miękka
common.buy 99.02
Materials F.R. Fickett / Miękka
common.buy 1 028.24
Die Frau im Sprichwort Otto von Reinsberg-Düringsfeld / Miękka
common.buy 127.13
Alles auf Anfang Benjamin Weiter / Miękka
common.buy 63.71
Riots and Political Protest Georgios Papanicolaou / Twarda
common.buy 999.33

Diploma Thesis from the year 2002 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 1,3 (A), Middlesex University in London, 66 entries in the bibliography, language: English, abstract: This report will demonstrate the importance of Loyalty Management in the competitive environment of the airline industry and will show that a successful approach to Loyalty Management consists of three different, interlinked aspects. These three pillars are Customer Service, Frequent Flyer Programs, and Complaint Management; their interdependence will be analysed in depth, with special attention given to the perceived importance of Frequent Flyer Programs.§Findings from a detailed literature review and a survey show that customers do indeed perceive these issues as vital with regards to their loyalty towards a particular airline. It was found that Customer Service can be regarded as the foundation for Loyalty Management; it can help an airline to gain competitive advantage by setting it apart from its competitors. Frequent Flyer Programs, if implemented and run properly, can provide the customer with added value. As such, they compliment Customer Service and can help to increase overall loyalty. Additionally, Complaint Management was found to be gaining importance among airlines. The number of complaints was shown to be rising gradually, stressing the growing significance of efficient Complaint Management and its strong after-effect on customer loyalty.

Informacje o książce

Pełna nazwa Loyalty management in the airline industry
Autor Ben Beiske
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2007
Liczba stron 120
EAN 9783638777179
ISBN 3638777170
Kod Libristo 02317402
Wydawnictwo Grin Publishing
Waga 168
Wymiary 148 x 210 x 7
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo