Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Maintaining and Increasing Student and Teacher Motivation in the L2 context of Japan

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Maintaining and Increasing Student and Teacher Motivation in the L2 context of Japan Ian Akbar
Kod Libristo: 15477781
Wydawnictwo Grin Publishing, listopad 2016
Essay from the year 2016 in the subject English - Pedagogy, Didactics, Literature Studies, , course:... Cały opis
? points 95 b
161.26
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Mastering AutoCAD 2013 and AutoCAD LT 2013 George Omura / Miękka
common.buy 228.52
Men of Massachusetts August C Bolino / Twarda
common.buy 167.15
Flowers in the Sun David Stedman / Miękka
common.buy 45.60
Copyright, Designs and Patents Act of the United Kingdom: 1988 Chapter 48 The United Kingdom of Great Britain and / Miękka
common.buy 145.19
Mesoamerican Voices Matthew RestallLisa SousaKevin Terraciano / Twarda
common.buy 434.70
Accomack (Virginia) Land Causes, 1728-1825 Stratton Nottingham / Miękka
common.buy 96.79

Essay from the year 2016 in the subject English - Pedagogy, Didactics, Literature Studies, , course: ESL/EFL, language: English, abstract: BIG (background, interests and goals), one of the main features of the communicative approach, is highly useful in maintaining and increasing the motivational levels of L2 learners in EFL context of Japan. BIG is primarily student centered. Participants of this study were all adult L2 learners observed in various settings. Qualitative action research was also undertaken. In relation to instructors, based on my own and the experiences of other instructors, the importance of organizational membership is stressed for increasing satisfaction/motivation. Learning Japanese, an awareness of cultural values and norms, the exercise of patience, and an emphasis on the positive, are also strongly recommended. Alternative explanations for low student/teacher motivation were also examined. This study emphasizes that teachers naturally seem to favour teaching methodologies in which they have been matriculated; in this case, the communicative approach.

Informacje o książce

Pełna nazwa Maintaining and Increasing Student and Teacher Motivation in the L2 context of Japan
Autor Ian Akbar
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2016
Liczba stron 20
EAN 9783668338142
ISBN 3668338140
Kod Libristo 15477781
Wydawnictwo Grin Publishing
Waga 54
Wymiary 178 x 254 x 1
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo