Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Make-Buy Decisions in the Face of Radical Innovations

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Make-Buy Decisions in the Face of Radical Innovations Robert K Perrons
Kod Libristo: 06813385
Wydawnictwo VDM Verlag Dr. Mueller E.K., czerwiec 2008
Make-buy decisions are an important aspect of the overall strategic plans for most firms, and the in... Cały opis
? points 209 b
356.24
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Collected Poems Sylvia Plath / Miękka
common.buy 88.22
Y: The Last Man Book Five Brian K Vaughan / Miękka
common.buy 67.09
Metamorphosis Franz Kafka / Miękka
common.buy 43.56
Legacy Bea DuBois / Miękka
common.buy 97.14
Mensch und Erde Ludwig Klages / Miękka
common.buy 36.65
Between the Devil and the Deep Della Aleta Scott-Ireton / Twarda
common.buy 251.27

Make-buy decisions are an important aspect of the overall strategic plans for most firms, and the introduction of a new and potentially radical technology into an industry should therefore be a cue for managers to review their make-buy policies. Should a company make in-house the components and processes underpinning the technology, or should it buy them from an outside supplier? Earlier attempts to answer this question may have failed to agree on a single verdict because they have overlooked two important market forces: supplier relations and industry clockspeed.§§Based on an intensive three-year study at the University of Cambridge which analyzed supply chain management practices from a broad range of manufacturers around the world, this book helps to resolve this classic technology outsourcing dilemma and gives managers the tools they will need to determine if they should make or buy the components and processes that go into a potentially radical innovation. In this way, this study fills an important gap in the body of academic research in this field, and explains the practical implications of this evidence to the development of new technologies in industry.

Informacje o książce

Pełna nazwa Make-Buy Decisions in the Face of Radical Innovations
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2008
Liczba stron 204
EAN 9783639037326
ISBN 3639037324
Kod Libristo 06813385
Waga 281
Wymiary 152 x 229 x 11
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo