Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Making of a Name

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Making of a Name Steve Rivkin
Kod Libristo: 04031707
Wydawnictwo Oxford University Press Inc, listopad 2004
How do brand names differ from other names, and what goes into making a good name great and a bad na... Cały opis
? points 137 b
233.15
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Psychology of Money Morgan Housel / Miękka
common.buy 63.02
TOP Zapowiedź
Jujutsu Kaisen, Vol. 1 Gege Akutami / Miękka
common.buy 37.39
TOP
Essential Grammar in Use Raymond Murphy / Miękka
common.buy 100.91
TOP
Witch Hat Atelier 3 Kamome Shirahama / Miękka
common.buy 46.76
TOP
Nightingale Kristin Hannah / Miękka
common.buy 42.77
TOP
The Dictionary of Body Language Joe Navarro / Miękka
common.buy 42.77
TOP
Tender Is the Flesh Agustina Bazterrica / Miękka
common.buy 62.72
TOP
Kim Jiyoung, Born 1982 Cho Nam-Joo / Miękka
common.buy 38.09
TOP Wyprzedaż
Everyday Witch Tarot Mini Deborah Blake / Karty
common.buy 42.47
TOP
The Deal Elle Kennedy / Miękka
common.buy 62.22
TOP
Jade Legacy Fonda Lee / Miękka
common.buy 47.36
TOP
The 5 AM Club Robin Sharma / Miękka
common.buy 70.90

How do brand names differ from other names, and what goes into making a good name great and a bad name ghastly? Knowing this can spell the difference between bankruptcy and marketplace triumph. In this indispensable guide, the authors share the secrets of successful brand names--how they've indelibly stamped cultures around the world; who makes them; why they're made; and how they're compiled, bought, sold, and protected. The book outlines what kind of names exist--the initialized, descriptive, allusive, and coined. How namers surf on brainwaves. The do's, don'ts, and nevers of naming, how the structure of names is built from the ground up and how their sounds are engineered. Why names symbolize benefits. Where in the world brands may be found, and what will become of them. Fast-paced, illustration-packed, gazing at the past and probing into the future, this is the definitive book on naming. The Making of A Name is the one book anyone interested in "owned words" must have. "Right now, all over America, millions of freelancers are starting companies, inventing products and marketing their services. Whether they're laid-off dot-com kids or unfulfilled Boomers, they have one thing in common--they all need names. Sadly for them, there's no book on the market that lays out the process. Rivkin and Sutherland's book will fill that gap. It's packed with useful 'how to' as well as tales both inspiring and cautionary: back-stories on the brand names we know--and why we love or hate them." --Laurie Pollock, formerly Senior Partner, Planning Director at Ogilvy & Mather Advertising in New York

Informacje o książce

Pełna nazwa Making of a Name
Autor Steve Rivkin
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2004
Liczba stron 286
EAN 9780195168723
ISBN 0195168720
Kod Libristo 04031707
Waga 505
Wymiary 159 x 234 x 24
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo