Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Making Sense of Men's Magazines

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Making Sense of Men's Magazines Peter Jackson
Kod Libristo: 04907951
Wydawnictwo Polity Press, wrzesień 2001
The last decade has witnessed the phenomenal growth of the mena s magazine market, raising important... Cały opis
? points 210 b
357.26
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 11-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Petit Lapin Blanc - 7 Histoires Pour Bien S'Amuser Marie-France Floury / Miękka
common.buy 138.61
Favor Mary Wiggins Cotton / Twarda
common.buy 148.49
Leeds Rifles Andrew J. Kirk / Twarda
common.buy 114.95
Memnon - eine Mythe Adolf Friedrich von Schack / Miękka
common.buy 99.79
Lyric Love William Watson / Miękka
common.buy 128.43
Rights of Inclusion David M. Engel / Twarda
common.buy 475.32

The last decade has witnessed the phenomenal growth of the mena s magazine market, raising important questions of a more general kind. What is the significance of the rise of mena s lifestyle magazines for gender politics? Are we witnessing a backlash against feminism or are they merely harmless fun? Why did lsquo;new mana give way to the lsquo;new lada ? What political issues do these questions raise within the context of the information society? Making Sense of Mena s Magazines is an original study which enables us to understand the appeal of mena s magazines, the ways in which they are constructed and understood, and many of the complex questions they raise for both men and women. Through interviews with editors and key production staff, an analysis of the content of mena s magazines and focus group interviews, this work seeks to lsquo;make sensea of this cultural phenomenon. The authors give particular attention to the gendered and commercial character of mena s magazines, and the implications they have for the way we understand capitalism, masculinity and consumption in the modern world. This book makes a major contribution to understanding the role of magazines in contemporary culture and will be essential reading for students of sociology, media and cultural studies and gender studies.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo