Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Management Of Service Businesses In Japan

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Management Of Service Businesses In Japan Noriyuki Imai
Kod Libristo: 05070618
Wydawnictwo World Scientific Publishing Co Pte Ltd, grudzień 2012
"Management of Service Industries in Japan" showcases the performance of non-manufacturing industrie... Cały opis
? points 309 b
528.41
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Quantum Optics for Beginners Mohamed Ridza Wahiddin / Twarda
common.buy 670.45
Mistress Art Reginald Blomfield / Twarda
common.buy 334.32
Industries of Japan REIN / Miękka
common.buy 277.24
Genes 8 Benjamin Lewin / Miękka
common.buy 406.64
Industries of Japan J.J. Rein / Twarda
common.buy 3 442.25
Distribution in Japan Yoshiro Miwa / Twarda
common.buy 1 194.85
Japanned Papier Mache and Tinware c.1740-1940 Yvonne M. Jones / Twarda
common.buy 206.82
Kindness Robert Strand / Miękka
common.buy 25.17
2 Men 2 Mysteries Camelia Colon Townsend / Twarda
common.buy 131.59

"Management of Service Industries in Japan" showcases the performance of non-manufacturing industries or service industries in contemporary Japan, specifically on how their performances have improved. The book covers three fields: Part 1: Advanced Service Management in the Service industries (management of convenience store chain Seven-Eleven in Japan, the hotel industry, the sales finance business and auto sales business of Toyota, as well as the application of Toyota production system to life insurance company); Part 2: Advanced Service Management in the Public and Non-Profit Organizations (performance evaluation of local governments in Japan, BSC (balance scorecard) in local government hospitals in Japan, and cost and pricing policy of a telecommunications company); and, Part 3: General Concepts and Techniques Applied to the Service Management (Japanese-like "hospitality" in the retail industry, service level agreement (SLA) in IT and shared service companies, and ICT (Information & Communication Technology) applied to BPN (Business Process Network) of service industry).

Informacje o książce

Pełna nazwa Management Of Service Businesses In Japan
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2012
Liczba stron 208
EAN 9789814374668
ISBN 9814374660
Kod Libristo 05070618
Waga 430
Wymiary 157 x 235 x 16
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo