Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Management of the Fuzzy Front End of Innovation

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Management of the Fuzzy Front End of Innovation Oliver Gassmann
Kod Libristo: 01469088
Wydawnictwo Springer International Publishing AG, październik 2013
This book shows the patterns of the fuzzy front end of innovation and how it can be managed successf... Cały opis
? points 249 b
423.46
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Viktor a jeho písničky / CD Audio
common.buy 41.07
Mapy ví(n) - Vinařský atlas Válek / Karta
common.buy 142.68
Flavours and Fragrances Ralf Günter Berger / Twarda
common.buy 1 302.62
Rat Krespel / Die Fermate / Don Juan E. T. A. Hoffmann / Miękka
common.buy 23.62
Vom "Deutsch-Roemer zum "Rom-Deutschen Florian Schneider / Miękka
common.buy 161.12
Domino Falls Tananarive Due / Miękka
common.buy 92.42
Das Ding auf der Schwelle Howard Ph. Lovecraft / Miękka
common.buy 49.25
Zapowiedź
Verbrecher und Versager Felicitas Hoppe / Miękka
common.buy 36.48
Forensische Gynakologie Georg J. Gerstner / Twarda
common.buy 1 017.84
Zapowiedź
Albanien. Adolph Stiller / Miękka
common.buy 111.97

This book shows the patterns of the fuzzy front end of innovation and how it can be managed successfully. Topics in this book cover traditional instruments and processes such as technology monitoring, market oriented research management, lead user developments, but also modern approaches such as frontloading, user community driven innovation, crowdsourcing, anthropological expeditions, technological listening posts in global R&D settings, cross-industry innovation processes, open innovation, and IP cycle management. Contributions are based on latest research and cases studies on this new paradigm. The authors investigate this phenomenon, linking the practice of the early innovation phase to the established body of innovation research. Conceptional articles will be complemented by case studies of selected firms with successful practices in managing the fuzzy front end of innovation. Lessons learned with success factors and checklists complement each chapter.

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo