Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Managing and Marketing Tourist Destinations

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Managing and Marketing Tourist Destinations Seyhmus Baloglu
Kod Libristo: 06704174
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd, październik 2010
Evaluates the theoretical approaches and applications to competitive advantage within tourist destin...
? points 531 b
902.13
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


In the Beginning Was the Ghetto Oskar Rosenfeld / Miękka
common.buy 147.39
Java Power Tools John Ferguson Smart / Miękka
common.buy 125.25
Ganzler Journals R L Galbraith / Miękka
common.buy 69.20
Evolution of Standards Volker Simmering / Miękka
common.buy 261.68
Mediacion Yanett Quiroz Valdovinos / Miękka
common.buy 187.28
Learning Society: Challenges and Trends Richard Edwards / Miękka
common.buy 209.42
Two Pragmatisms H. O. Mounce / Miękka
common.buy 308.65
Assisted Murder Lynn McCartney / Miękka
common.buy 52.15
Changing Russian University Tatiana Maximova-Mentzoni / Twarda
common.buy 859.45

Evaluates the theoretical approaches and applications to competitive advantage within tourist destinations and demonstrate the ways to further develop the concept of destination competitiveness for application within tourist destinations.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo