Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Managing Corporate Brands

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Managing Corporate Brands Marcos Ormeno
Kod Libristo: 03621858
Wydawnictwo Deutscher Universitats-Verlag, lipiec 2007
Marcos Ormeńo introduces both behavioural science theory and decision analysis into corporate brand... Cały opis
? points 147 b
251.62
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 10-14 dni

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


Accountable Marketing / Miękka
common.buy 382.70
Corporate Branding Tc Melewar / Miękka
common.buy 323.73

Marcos Ormeńo introduces both behavioural science theory and decision analysis into corporate brand management using corporate communication. He develops a managerial decision-making model that outdoes existing approaches for selecting communication tools due to its high degree of formalisation and its strong behavioural basis. An illustrative study supports the author's model and shows the importance of communication in building a corporate brand.

Informacje o książce

Pełna nazwa Managing Corporate Brands
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2007
Liczba stron 323
EAN 9783835007819
ISBN 3835007815
Kod Libristo 03621858
Waga 510
Wymiary 148 x 210 x 18
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo