Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Managing Democracy in the Digital Age

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Managing Democracy in the Digital Age Julia Schwanholz
Kod Libristo: 16380808
Wydawnictwo Springer International Publishing AG, wrzesień 2017
In light of the increased utilization of information technologies, such as social media and the 'Int... Cały opis
? points 467 b
796.80
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Get Real Regina Johnston / Miękka
common.buy 49.44
Forensic Mental Health Assessment Kirk Heilbrun / Twarda
common.buy 751.46
Social Media and Morality Lisa S. (University of Pittsburgh) Nelson / Twarda
common.buy 535.34
Can the Media Serve Democracy? S. Coleman / Miękka
common.buy 262.66
Der Scharfrichter von Rothenburg Georg Scheurlin Miękka
common.buy 40.43
UEber die Vererbung August Weismann / Miękka
common.buy 70.06
Tale of No Two Days Alike Jules Gindraux / Miękka
common.buy 96.69
Murder in Malmo Torquil MacLeod / Miękka
common.buy 47.04
Defining Democracy in a Digital Age Pierre du Toit / Twarda
common.buy 262.66
Bea Brooks: Book One Lindsay Anderson / Miękka
common.buy 32.42
Children and Media - A Global Perspective Dafna Lemish / Miękka
common.buy 249.34

In light of the increased utilization of information technologies, such as social media and the 'Internet of Things,' this book investigates how this digital transformation process creates new challenges and opportunities for political participation, political election campaigns and political regulation of the Internet. Within the context of Western democracies and China, the contributors analyze these challenges and opportunities from three perspectives: the regulatory state, the political use of social media, and through the lens of the public sphere. The first part of the book discusses key challenges for Internet regulation, such as data protection and censorship, while the second addresses the use of social media in political communication and political elections. In turn, the third and last part highlights various opportunities offered by digital media for online civic engagement and protest in the public sphere. Drawing on different academic fields, including political science, communication science, and journalism studies, the contributors raise a number of innovative research questions and provide fascinating theoretical and empirical insights into the topic of digital transformation.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo