Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Managing Innovation in Japan

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Managing Innovation in Japan Chihiro Watanabe
Kod Libristo: 01570991
Why do some country s hi-tech firms innovate better than others? Why did hi-tech firms from the Unit... Cały opis
? points 304 b
518.74
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Castillos / Miękka
common.buy 37.27
Aircraft Design Ajoy Kundu / Miękka
common.buy 504.51
Diapause in Aquatic Invertebrates Victor R. Alekseev / Twarda
common.buy 797.76
Biotechnology in Japan Rolf D. Schmid / Miękka
common.buy 518.74
Leveraging Japan - Marketing to the New Asia George Fields / Twarda
common.buy 157.84
Price, Quality and Trust Mari Sako / Twarda
common.buy 595.01
Opuscules Jean-Baptiste Ferland / Miękka
common.buy 106.23
Girls' Night Out Liz Fenton / CD Audio
common.buy 116.35
American Republic Orestes Augustus Brownson / Miękka
common.buy 130.98
Hong Kong Andrew / Miękka
common.buy 229.90
Sustainability in the Chemical Industry Eric Johnson / Twarda
common.buy 518.74
Classes in Contemporary Japan Rob Steven / Miękka
common.buy 219.28
Successful Composites Technology Transfer George Nicholas Bullen / Twarda
common.buy 387.65

Why do some country s hi-tech firms innovate better than others? Why did hi-tech firms from the United States outperform such Japanese companies in the 1990s? Through a wealth of empirical evidence, the book compares the development trajectory of manufacturing technology and information technology both between Japanese companies and between companies based in the US, Europe, Australia, India and China. This book shows that institutional systems such as culture, tradition, consumers and local business practices play key roles in how companies develop technology. These factors also influence the very characteristics of the products that the hi-tech firms produce. With a number of case studies the author demonstrates how the most successful and innovative companies recognize these roles and incorporate them into their practices.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo