Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Managing Mobile Services - Technologies and Business Practices

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Managing Mobile Services - Technologies and Business Practices Ulla Koivukoski
Kod Libristo: 04878607
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, styczeń 2005
New, attractive services for communications systems are versatile and promise to make the next gener... Cały opis
? points 379 b
645.56
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Who Am I and If So How Many? Richard Precht / Miękka
common.buy 47.47
Kerne, Hadronen und Elementarteilchen Fritz W. Bopp / Miękka
common.buy 192.59
Managing Residential Childcare Richard Whipp / Twarda
common.buy 262.26
Wyvern Mystery J. Sheridan Le Fanu / Miękka
common.buy 75.25
Survival Skills Simon Ellar / Miękka
common.buy 46.97
Oligarchs and Oligopolies Bruce Kapferer / Miękka
common.buy 81.25
Knickers in the Fridge Jane Grierson / Miękka
common.buy 62.16
Giacomo Leopardis Canto XXI A Silvia. Eine Analyse Patrizia Scamarcio / Miękka
common.buy 155.51
Silver Sword Ian Serraillier / Twarda
common.buy 91.64
Mapping Policy Preferences II Hans-Dieter Klingermann / Twarda
common.buy 845.46
Elected Friends Anne Harvey / Miękka
common.buy 46.87

New, attractive services for communications systems are versatile and promise to make the next generation of communications a success. Yet, as the systems grow more complex and diverse, so do the challenges of managing them. Service management derives from technologies used in fixed telephony systems and has evolved towards supporting packet-based services in an increasingly open environment. It is common belief that 3G (and later 4G) services will change the way we communicate and interrelate. The user will be put at centre stage and systems will be able to handle intelligent user profiles, proactive service selection, context-aware service provisioning and ubiquitous computing. Managing, charging for, and controlling these services render traditional business models inadequate and demand new solutions. Managing Mobile Services * Covers challenges, solutions and technologies for implementing IP-based services in a mobile environment, with special attention to security, flexibility and charging. * Discusses business models, service management architectures and standardization efforts. * Considers requirements and characteristics of services, and service modelling. * Includes two case studies illustrating the challenges, technologies and solutions involved with real-world service management. This book gives telecommunications/data engineers, operators and service providers as well as students and academics an in-depth understanding of the issues involved in implementing and managing new value-added services.

Informacje o książce

Pełna nazwa Managing Mobile Services - Technologies and Business Practices
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2005
Liczba stron 272
EAN 9780470021446
ISBN 0470021446
Kod Libristo 04878607
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 606
Wymiary 173 x 251 x 19
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo