Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Managing New Industry Creation

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Managing New Industry Creation Thomas P. Murtha
Kod Libristo: 04717330
Wydawnictwo Stanford University Press, listopad 2002
This book concerns industry creation as knowledge creation. The authors argue that a new class of gl... Cały opis
? points 131 b
222.44
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Origins of Citizenship in Ancient Athens Philip Brook Manville / Miękka
common.buy 243.69
Wrath of Lions David Dalglish / CD Audio
common.buy 92.00
Essence of Anthropology, International Edition William Haviland / Miękka
common.buy 345.18
Micmacs - Uns gehört Paris!, 1 DVD Jean-Pierre Jeunet / DVD
common.buy 59.17

This book concerns industry creation as knowledge creation. The authors argue that a new class of global, knowledge-driven manufacturing industries has emerged in which learning, continuity, and speed define competition. In these new industries, access to knowledge creation processes matters more than ownership of physical assets. Location matters only insofar as it confers learning advantages and market access. Companies need strategies that can mobilize their organizations country-specific strengths and freely leverage them in open, global learning partnerships with allies, suppliers, and customers. Managing New Industry Creation distills principles that managers can use to seize leadership for their companies as these new industries emerge. The authors draw their insights from firsthand discussions with over 160 managers and scientists who helped found the high-information-content flat panel display (FPD) industry. In the early 1990s, large-format FPDs exploded into public knowledge as a critical enabling technology for notebook computers. In the future, FPDs will increasingly function as the face by which users interact with technology products. The book recounts the business decisions that propelled the industry from humble beginnings to empower a globally mobile workforce and eventually build wall-hanging, high definition televisions that every household can afford.

Informacje o książce

Pełna nazwa Managing New Industry Creation
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2002
Liczba stron 288
EAN 9780804742283
ISBN 0804742286
Kod Libristo 04717330
Waga 567
Wymiary 152 x 229 x 28
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo