Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Managing Patient Expectations: The Art of Finding & Keeping Loyal Patients

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Managing Patient Expectations: The Art of Finding  & Keeping Loyal Patients Susan Keane Baker
Kod Libristo: 04920032
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, sierpień 1998
Strategies for Building Satisfying Patient Relationships New England Healthcare Assembly This book f... Cały opis
? points 237 b
403.28
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 11-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Zapowiedź
War of Jenkins' Ear Michael Morpurgo / Miękka
common.buy 33.37
Leadership and the reform of education Helen M. Gunter / Twarda
common.buy 679.94
Irreconcilable Differences Insoo Kim Berg / Twarda
common.buy 601.88
Bittersweet Sarah Monk / Miękka
common.buy 44.97
John Mills and British Cinema Gill Plain / Miękka
common.buy 189.59

Strategies for Building Satisfying Patient Relationships New England Healthcare Assembly This book fills a huge void in the areas of medical education and the delivery of patient service. The clear advice about how to identify and respond to patient needs and preferences is essential reading for physicians and those who work with them. If the personal rewards of medicine are important to you, read this book. -Joseph A. Lieberman, III, chairman, department of family and community medicine, clinical professor of family medicine, Thomas Jefferson UniversityThis important resource describes how to develop the qualities of understanding, empathy, and compassion that help to meet and exceed patient expectations. Managing Patient Expectations is filled with realistic and cost-effective strategies for maintaining patient satisfaction, creating loyalty, and increasing referrals. Susan Keane Baker explains how to find out what patients really think and how physicians can best respond in a variety of situations. Co-published with the Healthcare Assembly Press.

Informacje o książce

Pełna nazwa Managing Patient Expectations: The Art of Finding & Keeping Loyal Patients
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 1998
Liczba stron 304
EAN 9780787941581
ISBN 0787941581
Kod Libristo 04920032
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 540
Wymiary 161 x 236 x 25
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo