Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Market Response and Marketing Mix Models

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Market Response and Marketing Mix Models Hubert Gatignon
Kod Libristo: 04834803
Wydawnictwo now publishers Inc, maj 2010
Market Response and Marketing Mix Models takes a forward-looking perspective identifying research op... Cały opis
? points 168 b
286.58
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Business of Belonging / Twarda
common.buy 104.20
Junior Art Colour By Numbers: Shark Anna Award / Miękka
common.buy 10.60
Integratives Verstehen Robert Alexy / Miękka
common.buy 317.81
History and Politics of Latin American Theology Mario I. Aguilar / Miękka
common.buy 272.27
Fundamentos de Fisica Vol. II, 8a. Ed. Raymond A. Serway / Miękka
common.buy 201.60
Fernando Pessoa and Co.: Selected Poems Fernando Pessoa / Miękka
common.buy 70.96
Making Cairo Medieval Nezar Alsayyad / Twarda
common.buy 507.01
Poverty and Political Culture Frances Gouda / Twarda
common.buy 691.20

Market Response and Marketing Mix Models takes a forward-looking perspective identifying research opportunities related to market response and marketing mix models falling under four broad areas: * "New" or under-studied inputs and/or "richer" measures of inputs constructs. * Explicitly accounting for the process linking inputs to outputs * "New" or under-studied dependent variables * Under-studied or emerging contexts. Each section covers three broad areas related to marketing mix models - data issues and requirements, methodologies (i.e., traditional econometrics; Bayesian methods; structural models), and substantive findings. As quantitative information about markets and marketing actions has become widely available, modern marketing is presented with both a challenge and an opportunity: how to analyze this information accurately and efficiently, and how to use it to enhance marketing productivity. Market Response and Marketing Mix Models describes the tools needed for achieving these objectives.

Informacje o książce

Pełna nazwa Market Response and Marketing Mix Models
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 90
EAN 9781601983541
ISBN 1601983549
Kod Libristo 04834803
Wydawnictwo now publishers Inc
Waga 142
Wymiary 157 x 234 x 5
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo