Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Marketing 2.0 Gerald Corbae
Kod Libristo: 01650914
The dynamic changes in the market and the competitive environment demand a reorientation of marketin... Cały opis
? points 154 b
262.26
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Raven by Edgar Allan Poe Edgar Allan Poe / Miękka
common.buy 36.27
Lucía, Francisco y Jacinta, los pastorcillos de Fátima Miguel Álvarez Morales / Miękka
common.buy 35.97
Algorithmic Beauty of Sea Shells Hans Meinhardt / Miękka
common.buy 304.04
Colon Hydrotherapy: The SheaWay Ct Cathy Shea Lmt / Miękka
common.buy 329.22
A Commentary on Malabar Law and Custom. Herbert Wigram / Miękka
common.buy 91.94

The dynamic changes in the market and the competitive environment demand a reorientation of marketing strategies. Developing and cultivating direct customer relationships and building customer trust are becoming key success factors. With new technologies such as broadband internet and mobile communication, companies are able to create closer dialogs with key customers. This book analyses the enduring changes that the world of marketing is undergoing and presents the four most important new concepts: holistic brand management, customer relationship marketing, real-time marketing, and multi-channel marketing. The text is accompanied by selected case studies from all over the world.The dynamic changes in the market and the competitive environment demand a reorientation of marketing strategies. Developing and cultivating direct customer relationships and building customer trust are becoming key success factors. With new technologies such as broadband internet and mobile communication, companies are able to create closer dialogs with key customers. These new technologies will have far-reaching consequences for marketing, sales and customer service. This book analyses the enduring changes marketing is undergoing and present the four most important new concepts: Holistic brand management, customer relationship marketing, real-time marketing and multi-channel marketing. The text is accompanied by selected case studies from all over the world.

Informacje o książce

Pełna nazwa Marketing 2.0
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 154
EAN 9783642055515
ISBN 3642055516
Kod Libristo 01650914
Waga 454
Wymiary 155 x 235 x 9
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo