Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji

Język PolskiPolski
Książka Miękka
Książka Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji Grzegorz Błażewicz
Kod Libristo: 35858023
Wydawnictwo PWN, czerwiec 2021
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmia... Cały opis
? points 40 b
68.14
Dostępna u dostawcy Wysyłamy do 4 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Malý maliarik - Farma / Artykuły papiernicze
common.buy 12.82
Ostatni ludzie. Wymyślanie końca świata Maciej Jakubowiak / Miękka
common.buy 31.46
Wodny tancerz Ta-Nehisi Coates / Twarda
common.buy 36.57
Żuławski Kletowski Piotr / Twarda
common.buy 46.49
Zrozumieć konflikt w sobie Engel Renata / Miękka
common.buy 44.69
Automoto Stefan Seidel / Miękka
common.buy 22.84
Ja sam Kotek 2-latek Horosin Anna / Miękka
common.buy 7.71

Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak również ogólne zmiany w zachowaniach zakupowych w czasach pandemii, nabiera dodatkowej prędkości. Według badań firmy analitycznej McKinsey, w czasie pandemii aż 76% konsumentów trwale zmieniło swoje zachowania zakupowe. Dla marketerów oznacza to pojawienie się nowych potężnych wyzwań, a jednym z najważniejszych jest odbudowa prawdziwej relacji opartej na zaufaniu z każdym z klientów z osobna. To wyzwanie nie może być zrealizowane bez odpowiedniej wiedzy o kliencie oraz technologii. Książka Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji jest próbą kompleksowego wprowadzenia marketerów, przedsiębiorców i zarządzających firmami w ten nowy świat, aby byli w stanie efektywniej dostarczać wartości i budować swoją przewagę konkurencyjną. Na przestrzeni kilku ostatnich lat jesteśmy świadkami dwóch rewolucji w marketingu. Pierwsza to przejście od typowego marketingu masowego do marketingu spersonalizowanego pod względem treści, kanału i czasu kontaktu, w całości opartego na zautomatyzowanych procesach marketingowych. Druga, która zaczęła się dziać równolegle, to rewolucja, w której efektywne procesy wokół tzw. Customer Experience, czyli doświadczeń klienta, nie mogą się odbyć bez czegoś co nazywamy Hiperpersonalizacją, czyli wykorzystania danych o kliencie, które są analizowane przez rozwiązania z zakresu uczenia maszynowego (Machine Learning) oraz Sztucznej Inteligencji (AI). Autor opowiada o kontekście, w którym znaleźli się współcześni marketerzy, a następnie, krok po kroku, na obrazach z życia wziętych przedstawia nowe technologie, które mogą nadać nowe życie znanym już narzędziom marketingowym.

Informacje o książce

Pełna nazwa Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Język Polski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2021
Liczba stron 200
EAN 9788301218379
ISBN 978-83-01-21837-9
Kod Libristo 35858023
Wydawnictwo PWN
Waga 336
Wymiary 235 x 165 x 14
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo