Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Marketing Big Oil: Brand Lessons from the World's Largest Companies

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Marketing Big Oil: Brand Lessons from the World's Largest Companies Mark L. Robinson
Kod Libristo: 04771675
Wydawnictwo Palgrave Macmillan, lipiec 2014
For the largest oil companies - referred to as Big Oil - branding and brand management are complex,... Cały opis
? points 154 b
263.73
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 10-14 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Endless Referrals, Third Edition Bob Burg / Miękka
common.buy 105.17
Oil and Governance David G Victor / Twarda
common.buy 863.18
Profitable Organic Farming 2e Jon Newton / Miękka
common.buy 541.93

For the largest oil companies - referred to as Big Oil - branding and brand management are complex, due to the historical negativity surrounding the original Big Oil company - Standard Oil. Even though today's largest oil companies, Exxon Mobil, BP, Royal Dutch Shell, and Chevron, have spent millions on improving their corporate brand image and reputation, negativity continues to surround these firms. Marketing Big Oil begins with an historical perspective looking at how Big Oil came to be through a series of monumental acquisitions, first through the breakup of Standard Oil in the late 19th century and then with the large mergers and acquisitions in the late 1990s and early 2000s. Robinson analyzes the marketing and corporate branding programs of these oil titans to demonstrate what does and doesn't work, and shows us how even the largest companies sometimes fail to get their message across. He explores the industry's use of social media, mobile e-commerce, advertising, app development, and more.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo