Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Marketing Changes

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Marketing Changes Susan Hart
Kod Libristo: 05122957
Wydawnictwo Cengage Learning EMEA, kwiecień 2003
Marketing Changes is a core text for students at undergraduate level and on specialised Marketing Ma... Cały opis
? points 147 b
250.56
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP Zapowiedź
Henri Cartier-Bresson Henri Cartier-Bresson / Twarda
common.buy 439.27
Wyprzedaż
Karate Kid, 1 DVD Harald Zwart / DVD
common.buy 38.47
They Killed Our President Jesse Ventura / Miękka
common.buy 54.46
Neoclassicism in Music Scott Messing / Miękka
common.buy 149.41
Myth of the Global Corporation Paul N. Doremus / Miękka
common.buy 238.97
Actors Talk Dennis Brown / Twarda
common.buy 91.94
Community Operational Research Gerald Midgley / Miękka
common.buy 795.58
Business Ethics in Theory and Practice Alan E. Singer / Miękka
common.buy 517.33

Marketing Changes is a core text for students at undergraduate level and on specialised Marketing Masters degrees taking a Marketing Strategy course or another capstone' or honours' course in the subject. It brings the student up-to-date with current marketing thought and practice without imposing the standard and rather tired theory used in most US texts or using the inaccessible and overly critical approach adopted by alternative, specialised monographs. The first section puts current marketing thought into context and examines the most dramatic recent changes to the business and Marketing environment. Section II deals with changing approaches to marketing's role in organisations, in particular the various schools of thought which challenge the 4 Ps so beloved of standard marketing texts - relationship marketing, networks and post-modern marketing thought. The final section deals with operational changes in marketing research, communications strategies, new product development, e-marketing and performance measurement.

Informacje o książce

Pełna nazwa Marketing Changes
Autor Susan Hart
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2003
Liczba stron 416
EAN 9781861526731
ISBN 1861526733
Kod Libristo 05122957
Wydawnictwo Cengage Learning EMEA
Waga 708
Wymiary 247 x 190 x 16
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo