Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Marketing dla inzynierow

Język PolskiPolski
Książka Miękka
Książka Marketing dla inzynierow Agnieszka Izabela Baruk
Kod Libristo: 12877605
Wydawnictwo PWE, grudzień 2011
Podrecznik stanowi kompendium wiedzy na temat wspolczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowyc... Cały opis
? points 33 b
56.73
Dostępna u dostawcy Wysyłamy do 4 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Turner Michael Bockemuhl / Twarda
common.buy 69.69
Blood and Thunder Hampton Sides / Miękka
common.buy 69.19
Urodzeni biegacze McDougal Christopher / Miękka
common.buy 34.99
El rincón de las lilas Juana Aurora Mayoral / Miękka
common.buy 49.45
Mieszanki mineralno - asfaltowe Pawel Mieczkowski / Twarda
common.buy 73.38
Ciuchcia z literkami / Zabawka
common.buy 19.73
La posguerra en Valladolid (1939-1950) : la vida en gris Ignacio Martín Jiménez / Miękka
common.buy 93.42
La oveja Rosa / Miękka
common.buy 30.60
Tango, el perro pastor Concepción García de las Bayonas Blánquez / Miękka
common.buy 41.07
Mujeres en la encrucijada Javier Marrero Fernández / Miękka
common.buy 112.86

Podrecznik stanowi kompendium wiedzy na temat wspolczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunkow rozwoju, ale rowniez ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie beda mu towarzyszyc w przyszlosci. Zwrocono w nim zwlaszcza uwage na: partnerskie podejscie do podmiotow rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywcow finalnych poprzez wlaczanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejscia do pracownikow, pozwalajacego na zaspokajanie ich oczekiwan, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangazowania w osiaganie rynkowych celow przedsiebiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerow i rynkowej edukacji nabywcow finalnych. W ksiazce autorzy zwracaja szczegolna uwage na: · geneze, dotychczasowe kierunki rozwoju oraz przyszle tendencje i wyzwania wspolczesnego marketingu; · partnerskie podejscie do podmiotow rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); · aktywizowanie nabywcow finalnych poprzez wlaczanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); · stosowanie marketingowego podejscia do pracownikow, pozwalajacego na zaspokajanie ich oczekiwan, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangazowania w osiaganie rynkowych celow przedsiebiorstwa (marketing personalny); · przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerow i rynkowej edukacji nabywcow finalnych. Ksiazka jest przeznaczona dla studentow zarzadzania na wyzszych uczelniach roznych typow oraz sluchaczy szkolen i podyplomowych studiow menedzerskich.

Informacje o książce

Pełna nazwa Marketing dla inzynierow
Język Polski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 296
EAN 9788320819991
ISBN 8320819997
Kod Libristo 12877605
Wydawnictwo PWE
Waga 470
Wymiary 160 x 235
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo