Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Marketing Fashion

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Marketing Fashion Harriet Posner
Kod Libristo: 04361842
Wydawnictwo LAURENCE KING PUBLISHERS, kwiecień 2011
Marketing and fashion branding inform many of the strategic and creative decisions involved in fashi... Cały opis
? points 111 b
189.52
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
This Is Not A Book Keri Smith / Miękka
common.buy 60.82
Tokyo Ueno Station Yu Miri / Miękka
common.buy 47.25
Marketing Fashion, Second edition Harriet Posner / Miękka
common.buy 152.52
Happy House: 1 New Edition: Class Audio CDs Stella Maidment / CD Audio
common.buy 124.87
Fashion Marketing Communications Gaynor Lea-Greenwood / Miękka
common.buy 134.12
Fifty Shades Darker E. L. James / Twarda
common.buy 67.66
Minimal Madeleine Olivia / Twarda
common.buy 54.19
Visual Merchandising Tony Morgan / Miękka
common.buy 208.33
Wyprzedaż
Fashion Marketing 3e Mike Easey / Miękka
common.buy 145.08
Mastering Fashion Marketing T Jackson / Miękka
common.buy 194.35
Shape of Script Stephen Houston / Miękka
common.buy 180.78
World English 1: Student Book Martin Milner / Miękka
common.buy 202.19
Social Media for Fashion Marketing Wendy Bendoni / Miękka
common.buy 185.60
Fashion Marketing Marianne Bickle / Miękka
common.buy 565.47
Marketing Fashion Patricia Rath / Miękka
common.buy 751.39
World of Fashion Jay Diamond / Miękka
common.buy 732.99

Marketing and fashion branding inform many of the strategic and creative decisions involved in fashion design and product development. Marketing is a vital component of the industry supply chain and an understanding of its importance and role is essential for those planning a career in fashion. Marketing Fashion is a practical guide to the fundamental principles of marketing and branding, from catwalk to price calculation, developing brand identity to creating a customer profile. The book explains key theoretical concepts, and illustrates how they are applied within the global fashion and retail industry, from the heights of haute couture to the multiples of the mass market. Using examples and case studies drawn from a broad range of fashion, textile and retail businesses, students are led through the marketing process from initial consumer and market research to the creation of exciting marketing and branding campaigns. The book is designed to appeal to students at degree or foundation level as well as those contemplating a career within the fashion industry.

Informacje o książce

Pełna nazwa Marketing Fashion
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 224
EAN 9781856697231
ISBN 1856697231
Kod Libristo 04361842
Waga 593
Wymiary 297 x 267 x 24
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo