Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Marketing Intelligent Systems Using Soft Computing

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Marketing Intelligent Systems Using Soft Computing Jorge Casillas
Kod Libristo: 01656588
The success of companies is partly dependent on the generation of suitable knowledge upon which to b... Cały opis
? points 467 b
793.69
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Anleitung zur Photographie Giuseppe Pizzighelli / Miękka
common.buy 249.07
Essays of Erich Neumann, Volume 3 Erich Neumann / Twarda
common.buy 855.91
études Friederike Mayröcker / Twarda
common.buy 75.57
Fernes Beben Robert Schopflocher / Miękka
common.buy 71.38

The success of companies is partly dependent on the generation of suitable knowledge upon which to base decision-making, and due to the centrality of the marketing function in organizations, marketing-related knowledge is of strategic relevance. In this connection, it is unlikely to reach a full understanding of any set of systems supporting marketing management without paying the necessary attention to the Artificial Intelligence-based methodologies applied to aid marketing-related decisions. However, as yet these methods are both under-developed and under-used.§This book represents a notable and creative step forward in this respect. The editorial project has especially focused on the so-called Marketing Intelligent Systems, a cutting-edge category for marketing management support that focuses on a sophisticated treatment of knowledge by Soft Computing and other machine learning techniques.§The reader will find smart reflections on this general theme from diverse world-leading marketing academics through short essays, and a collection of chapters devoted to a variety of applications segmentation, modeling, e-commerce, etc. using different technologies such as clustering, evolutionary algorithms, multi-agent systems, or fuzzy logic.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo