Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach Orville C. Walker
Kod Libristo: 06502863
Wydawnictwo McGraw-Hill Education - Europe, marzec 2012
The eighth edition of Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach, concentrates on ma...
? points 766 b
1 308.29
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 11-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Spontaneity Gemma Corradi Fiumara / Miękka
common.buy 267.28
Winning Spirit Basketball Chris Mullin / Twarda
common.buy 87.08
Public Goods and Market Failures Tyler Cowen / Miękka
common.buy 300.46
Bruno 5 In 1 Sterling Publishers / Miękka
common.buy 57.22
Investigative Selling Omar Periu / Miękka
common.buy 69.14

The eighth edition of Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach, concentrates on marketing decision-making, rather than mere description of marketing phenomena. By providing specific tools and decision frameworks, it p

Informacje o książce

Pełna nazwa Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 576
EAN 9780078028793
ISBN 9780078028793
Kod Libristo 06502863
Waga 1006
Wymiary 203 x 251 x 21
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo