Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Marketing Management In Geographically Remote Industrial Clusters: Implications For Business-to-consumer Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Marketing Management In Geographically Remote Industrial Clusters: Implications For Business-to-consumer Marketing George W Tesar
Kod Libristo: 01231489
Wydawnictwo World Scientific Publishing Co Pte Ltd, styczeń 2013
This book is the first to cover marketing management issues in geographically remote industrial clus... Cały opis
? points 323 b
550.11
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Seventeenth-Century Indivisibles Revisited Vincent Jullien / Twarda
common.buy 517.33
Strum & Sing Hal Leonard Corp / Miękka
common.buy 85.15
Database Programming Languages Sophie Cluet / Miękka
common.buy 262.26

This book is the first to cover marketing management issues in geographically remote industrial clusters (GRICs). The phenomena of GRICs have increased in importance, especially in the Nordic countries, due to changes in industry structures as well as political ambitions. The practice of marketing and marketing management is not singular to industry clusters in Nordic countries. Remote areas in parts of the United States, South and Central America, and South East Asia exhibit similar tendencies. The problems faced by many entrepreneurial managers managing start-up or even existing enterprises are complex and require an in-depth understanding not only of the problems themselves, but also of the contextual framework in which these problems need to be solved. This book contains original cases that cover issues like cluster formation, information gathering, marketing strategies and operations, and information-technology. Examples come from industries like textile & furniture, automobile, agro-machinery, food, wine, software, and management consulting.

Informacje o książce

Pełna nazwa Marketing Management In Geographically Remote Industrial Clusters: Implications For Business-to-consumer Marketing
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2013
Liczba stron 528
EAN 9789814383059
ISBN 9814383058
Kod Libristo 01231489
Waga 894
Wymiary 159 x 234 x 32
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo