16 124 897 książek w 175 językach
Jednak się nie przyda? Nic nie szkodzi! U nas możesz zwrócić towar do 30 dni
Bon prezentowy to zawsze dobry pomysł. Obdarowany może za bon prezentowy wybrać cokolwiek z naszej oferty.
30 dni na zwrot towaru
Ksiazka jest podrecznikiem do przedmiotu Marketing miedzynarodowy wykladanego na uczelniach ekonomicznych i czesci uniwersytetow. Autorzy przekrojowo analizuja temat, opisujac istote marketingu miedzynarodowego, praktyke internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a takze trendy zmian zachodzace w zachowaniach konsumentow. Kazdy rozdzial zakonczony jest case'ami i cwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorow bylo napisanie podrecznika, ktory bedzie laczyl teorie z praktyka w taki sposob, zeby osoby go czytajace byly jak najlepiej przygotowane do pracy w dzialach marketingu najwiekszych zagranicznych koncernow.