Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Marketing of Stereoscopic Cinema

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Marketing of Stereoscopic Cinema Philip Jaime Alcazar
Kod Libristo: 05283804
Wydawnictwo Grin Publishing, marzec 2013
Bachelor Thesis from the year 2012 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Ma... Cały opis
? points 107 b
181.30
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Terminus Tom Sweterlitsch / Twarda
common.buy 54.54
Rapture In Death J. D. Robb / Miękka
common.buy 46.86
Mueller Report The Washington Post / Miękka
common.buy 81.27
At the Same Time Susan Sontag / Miękka
common.buy 60.53
Corpus Linguistics Tony McEnery / Miękka
common.buy 210.22
Decompiling Java Godfrey Nolan / Twarda
common.buy 224.18
Lets Civilize The Marriage Laws (1913) D. Kathrens Richard / Miękka
common.buy 100.62
Wonderful Things from 400 Years of Collecting Bodleian Library / Miękka
common.buy 163.34
United States And Peace (1914) H. Taft William / Miękka
common.buy 117.77
Man-Machine Interactions 3 Aleksandra Gruca / Miękka
common.buy 1 025.10
Couture Fabrics of the '50s Joy Shih / Miękka
common.buy 70.90

Bachelor Thesis from the year 2012 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, printed single-sided, grade: 1, Vienna University of Economics and Business (International Business), course: International Marketing Management, language: English, abstract: With the rise of Internet platforms providing both legal and illegal file sharing utilities, media companies especially the ones focusing theatrical cinema markets are facing new problems and difficulties to remain merchantable in opposition with their online competition.With the beginning of the new century, the number of sales, as to say the worldwide number of cinema attendances, experienced an ongoing stagnation or even a decrease. In order to cope with this challenge, international film production companies and cinema chains are challenged to develop new strategies if they mean to endeavor market changes.One possibility to attract a larger audience to the cinemas could be the usage of stereoscopic 3D technology, due to the lack of an online substitute. This phenomenon is not new. When, in the 1950s, television started to become part of the average households and cinema attendance numbers collapsed, 3D films experienced a heyday.The task of this research is to compare the former boom with today's trend and to evaluate whether the stereoscopic technology is a proper tool to enhance sales in terms of cinema attendance for international media companies.

Informacje o książce

Pełna nazwa Marketing of Stereoscopic Cinema
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2013
Liczba stron 40
EAN 9783656391548
ISBN 3656391548
Kod Libristo 05283804
Wydawnictwo Grin Publishing
Waga 64
Wymiary 148 x 210 x 4
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo