Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Marketing Planning

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Marketing Planning Sally Dibb
Kod Libristo: 05095811
Wydawnictwo Cengage Learning EMEA, marzec 2008
Marketing planning as a process of analysis, thinking and action is essential for survival and long... Cały opis
? points 217 b
370.11
Na zamówienie Wysyłamy za 17-26 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
One Piece (Omnibus Edition), Vol. 1 Eiichiro Oda / Miękka
common.buy 59.72
A Szent Johanna gimi 3. Leiner Laura / Twarda
common.buy 47.49
The Greedy Goat Petr Horacek / Twarda
common.buy 58.02
Wolfgang Amadeus Mozart Svenja Becker / Twarda
common.buy 52.41
John Dryden David Hopkins / Miękka
common.buy 108.13
Zapowiedź
Progress In String Theory: Tasi 2003 Lecture Notes Mahanthappa Kalyana T / Twarda
common.buy 1 034.98
Contemporary Authors New Revision Thomson Gale / Twarda
common.buy 2 495.42
E-Learning 2010 Michael H. Breitner / Twarda
common.buy 518.74
Learning to Lead James R. Davis / Miękka
common.buy 301.26
Theatre in Dublin, 1745-1820: A History John C. Greene / Twarda
common.buy 622.87
Remember Me, 1 Blu-ray Andrew Mondshein / Blu-ray
common.buy 56.31
Poetry Criticism Michelle Lee / Twarda
common.buy 2 049.73
Talmud of Babylonia Jacob Neusner / Twarda
common.buy 412.30

Marketing planning as a process of analysis, thinking and action is essential for survival and long term success. Marketing planning is widely adopted by businesses from all sectors, service companies, manufacturers and public sector/not for profit companies. The process of marketing planning encapsulates elements of marketing management: marketing analyses, development of strategy and the implementation of the marketing mix. It is a systematic process for assessing marketing opportunities, helping organizations to stay in touch with marketplace trends and to keep abreast of customer needs - all designed to help firms compete more effectively. In addition the marketing plan plays a key role in informing the organisation about the agreed marketing strategy and actions required for implementation. The plan also provides details of resource allocation, responsibilities and timelines, and should address potential obstacles to success. The marketing plan is a road map, providing direction to help the business implement its strategies and achieve its objectives.

Informacje o książce

Pełna nazwa Marketing Planning
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2008
Liczba stron 288
EAN 9781844807826
ISBN 1844807827
Kod Libristo 05095811
Wydawnictwo Cengage Learning EMEA
Waga 494
Wymiary 191 x 246 x 18
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo