Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Marketing Research:An Insight of Management Institutes

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Marketing Research:An Insight of Management Institutes Suryakant Thorat
Kod Libristo: 08018700
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2013
This book is written to give the insight of research methodology and marketing management. Some stat... Cały opis
? points 185 b
315.93
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Rio / Rio 2 - Dschungelfieber, 2 DVDs Carlos Saldanha / DVD
common.buy 57.76
Copyright in Digital Era Alok Kumar Yadav / Miękka
common.buy 322.13
Theatre of Veenapani Chawla Shanta Gokhale / Twarda
common.buy 189.59
The Land of Decoration Grace Mccleen / Miękka
common.buy 82.95
Religion Industrial Complex in Indonesia Hesti Wulandari / Miękka
common.buy 54.16
Deontologie V2 Jeremie Bentham / Twarda
common.buy 232.17
Jesus in an Age of Terror James G. Crossley / Twarda
common.buy 802.08
Blackbird DC Swain / Miękka
common.buy 49.36
From Complex to Simple Dan A. Mazilu / Twarda
common.buy 270.85
Whispers of Treason R J Patterson / Miękka
common.buy 67.26

This book is written to give the insight of research methodology and marketing management. Some statistical tools are also discussed in this book which will be very handy for the scientists, researchers, students, faculty and society as a whole. The research methodology, marketing management and statistical tools used by authors are being mentioned with ease and sophistication for the sake of its use by students. The basic idea while writing this book was to give a consolidated knowledge of research methodology, marketing management and statistical tools for the beginners in the research field of marketing management. A premier business school are the institutes which are backbone in building careers of the youngster. Excellent Placements is the main motto of such institutes. Hence, the institutes try to have the latest technology used in the campus. Global exposure through International conferences and exchange programmes becomes the necessity. Excellent pool of educationists both International & National, as faculty members becomes must. This book focuses on the challenges and the marketing strategies required.

Informacje o książce

Pełna nazwa Marketing Research:An Insight of Management Institutes
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 264
EAN 9783659593451
ISBN 3659593451
Kod Libristo 08018700
Waga 411
Wymiary 150 x 220 x 16
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo