Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Marketing Research

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Marketing Research Alan Wilson
Kod Libristo: 16253505
Wydawnictwo Bloomsbury Publishing, październik 2018
Market information is critical for any organisation to meet their strategic goals, and this textbook... Cały opis
? points 190 b
322.91
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Sketching from the Imagination: Characters 3DTotal Publishing / Miękka
common.buy 92.14
Jáma Tudor C. J. / Twarda
common.buy 7.97
Božská mrcha Christina Lauren / Twarda
common.buy 31.40
Principles of Marketing, Global Edition Dr. Philip T. Kotler / Miękka
common.buy 366.09
Quieter, Deeper, Faster Jürgen Rohweder / Twarda
common.buy 118.47
Qualitative Consumer and Marketing Research Russell Belk / Miękka
common.buy 286.91
Louis Braille Margaret Davidson / Miękka
common.buy 32.10
Mosaic & Lace Knits Barbara Benson / Miękka
common.buy 102.11
Quantitative Models in Marketing Research Philip Hans FransesRichard Paap / Miękka
common.buy 218.20
Marketing Research Bonita Kolb / Miękka
common.buy 229.76
Mooch Forever Gilles Gauthier / Twarda
common.buy 78.98
Essentials of Marketing Research David Mills / Miękka
common.buy 927.56
Agile Marketing M Accardi-Petersen / Miękka
common.buy 133.03

Market information is critical for any organisation to meet their strategic goals, and this textbook equips students with the necessary skills to undertake market research themselves or manage and oversee research projects undertaken by others. Keeping digital data and internet research at its heart, this textbook details the main stages of the research process with both quantitative and qualitative methods and includes a plethora of international case studies and examples. This accessible textbook is the ideal companion for students of marketing research at diploma, undergraduate, postgraduate and MBA levels. This book is also written to support The Market Research Society's Diploma Module: Principles of Market and Social Research and Information.

Informacje o książce

Pełna nazwa Marketing Research
Autor Alan Wilson
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2018
Liczba stron 408
EAN 9781352001112
ISBN 9781352001112
Kod Libristo 16253505
Wydawnictwo Bloomsbury Publishing
Waga 968
Wymiary 261 x 194 x 18
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo