Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Język PolskiPolski
Książka Miękka
Książka Marketing smaku Squadrilli Luciana
Kod Libristo: 16284682
Wydawnictwo Esteri, grudzień 2016
Zarowno w naszym kraju, jak i za granica Made in Italy jest symbolem jakosci i smaku. Powszechnie... Cały opis
? points 9 b
15.53
Dostępna u dostawcy Wysyłamy do 4 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
If He Had Been with Me Laura Nowlin / Miękka
common.buy 36.37
Orka / Zabawka
common.buy 26.45
Ankleidepuppe Yuko / Zabawka
common.buy 91.39
Let's Explore 1 Charlotte Covill / Miękka
common.buy 54.61
Na Leopardí skále Wilbur Smith / Twarda
common.buy 48.30
Pierścienie Saturna W.G. Sebald / Miękka
common.buy 32.76
Anatomia czlowieka Tom 2 Michal Reicher / Twarda
common.buy 186.20
Praha 1848-1918 Tomáš Dvořák / Miękka
common.buy 48.70
Święto Kozła Llosa Mario Vargas / Twarda
common.buy 56.52

Zarowno w naszym kraju, jak i za granica Made in Italy jest symbolem jakosci i smaku. Powszechnie rozpoznajemy wloskie produkty, wykorzystujemy wloskie przepisy oraz znamy ich restauracje. Marketing smaku jest ksiazka, ktora w przystepny sposob przedstawia, jak oni to robia. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilli prezentuja efekty swoich studiow i licznych doswiadczen praktycznych zwiazanych z zastosowaniem wspolczesnych koncepcji i narzedzi marketingowych do wszelkich aktywnosci zwiazanych ze sprzedaza produktow zywnosciowych (tych regionalnych i ogolnokrajowych), dzialalnoscia gastronomiczna i turystyka kulinarna. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale tez o dzialaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzen kulinarnych (eventow). Tresci prezentowane w ksiazce ilustrowane sa bardzo licznymi przykladami praktycznymi, ktore prezentuja dzialania marketingowe, jakie podejmuja wloscy producenci i restauratorzy w XXI wieku. dr hab. Witold Kowal, prof. UE Dyrektor Instytutu Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wroclawiu Kompleksowy przewodnik, pelnen danych, grafik i kolorowych zdjec, ulatwiajacy poglebianie wiedzy na temat wszystkich aspektow dotyczacych marketingu odnoszacego sie do jedzenia i gastronomii: - analiza rynku produktow regionalnych i gastronomii, - narzedzia, ktore mozna wykorzystac do informowania o gastronomii w internecie, - organizacja wydarzen kulinarnych, - opowiesci o tych, ktorym sie udalo i dlaczego.

Informacje o książce

Pełna nazwa Marketing smaku
Język Polski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2017
Liczba stron 312
EAN 9788365625601
ISBN 8365625601
Kod Libristo 16284682
Wydawnictwo Esteri
Waga 800
Wymiary 190 x 230 x 21
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo