Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Marketing Strategies, Consumer's Cooperative in India (U.P.), Concept

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Marketing Strategies, Consumer's Cooperative in India (U.P.), Concept Ghazal Masarrat
Kod Libristo: 09158381
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2014
The Consumer Cooperative is an essential instrument for implementing State policies in areas such as... Cały opis
? points 195 b
330.91
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Magma Sketchbook: Idea Generation Nik Mahon / Pamiętnik
common.buy 95.89
Truth about Worship Bishop Anthony Osuobeni / Miękka
common.buy 90.11
Asiatick researches Multiple Contributors / Miękka
common.buy 128.23
Cultivating Virtue Cheryl Dore / Miękka
common.buy 53.78
Zum ewigen Frieden Immanuel Kant / Miękka
common.buy 46.60
Mitarbeiterbindung Liubov Kooistra / Miękka
common.buy 233.81
Almost Home L Charles Holt / Miękka
common.buy 60.67
Eugenios Julian Bauer / Twarda
common.buy 168.85

The Consumer Cooperative is an essential instrument for implementing State policies in areas such as public distribution, market intervention and price support operations for agricultural commodities. The role of cooperatives has acquired a new dimension in the changing scenario of globalization and liberalization of the Indian economy. This book focuses on the practical implication of strategies for retaining cooperative identities in India specifically in Utter Pradesh. The core objective of this book is to provide clear view and framework on Marketing Strategies of Consumer Cooperatives. It includes 4Ps and bases of marketing strategies as its main part. This book also provides students with the most extensive help available to learn the present scenario of Consumer Cooperatives through analysis and interpretation. The book broadly discusses:Conceptual Background of Consumer Cooperatives in India, Consumer Cooperative Retaining Strategy, Product Strategy, Price Strategy, Promotion Strategy & Place Strategy with primary survey analysis, Marketing Strategy: Analysis & Interpretation including suggestive measures specifically for marketing strategies of Consumer Cooperatives.

Informacje o książce

Pełna nazwa Marketing Strategies, Consumer's Cooperative in India (U.P.), Concept
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 224
EAN 9783659595103
Kod Libristo 09158381
Waga 336
Wymiary 152 x 229 x 13
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo