Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Marketing Strategies for Planned Usage of Solar Energy in Rural Togo

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Marketing Strategies for Planned Usage of Solar Energy in Rural Togo Amavi Bada
Kod Libristo: 18375976
Wydawnictwo Éditions universitaires européennes, październik 2017
Access to electricity remains an important issue in most of the countries in Africa. This correlatio... Cały opis
? points 104 b
178.29
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


CLAVIJO JOHANN WOLFGANG VON GOETHE / Miękka
common.buy 51.40
Deneen ANN P. GRANT / Miękka
common.buy 51.70
Turandot Die persische Märchenerzählung Gregor Schoeler / Twarda
common.buy 200.13
New Developments in Applied Statistics Research Mohammad Ahsanullah / Twarda
common.buy 392.96
Where's the mistake: Spot the Nonsense Waldo D Guerrier / Miękka
common.buy 58.22

Access to electricity remains an important issue in most of the countries in Africa. This correlational quantitative study aims to test the theory of diffusion of innovation (Rogers, 2003) in the context of the adoption of the PV system in rural communities in the West African country of Togo. One hundred households were selected by a stratified sampling method in the five regions throughout the country in the rural communities where there was no prior existence of solar source of energy. An adapted survey assessed by a Chi Square Test of Independence was used to measure the relationship between the decision to purchase solar power and the consumers' perceptions (familiarity or unfamiliarity, price, and size) on one hand and their motivations factors (ecological concerns, economic benefits, social impact, cultural impact, and societal participation) on the other hand. The data analysis revealed that the consumer perceived familiarity or unfamiliarity and the societal participation variables have strong relationship with the decision to purchase the(PV) system. Ultimately, there is an important need for an adequate source of energy for household usage for rural customers.

Informacje o książce

Pełna nazwa Marketing Strategies for Planned Usage of Solar Energy in Rural Togo
Autor Amavi Bada
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2017
Liczba stron 152
EAN 9786202266994
Kod Libristo 18375976
Waga 231
Wymiary 152 x 229 x 9
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo