Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Marketing Strategies Used By Intel To Create A Sustainable Market Position

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Marketing Strategies Used By Intel To Create A Sustainable Market Position Christopher Ulph
Kod Libristo: 01641364
Wydawnictwo Grin Verlag, luty 2011
Project Report from the year 2010 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Mar... Cały opis
? points 37 b
62.91
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Love Comes Softly Janette Oke / Miękka
common.buy 51.34
Daughters of Hope Kay Marshall Strom / Miękka
common.buy 69.19

Project Report from the year 2010 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, printed single-sided, grade: 75, University of Hertfordshire (Business School), course: MA Marketing, language: English, abstract: An investigation to analyse the marketing strategies used by Intel by examining strategic marketing issues and also the options facing the organisation in building a sustainable competitive market position.

Informacje o książce

Pełna nazwa Marketing Strategies Used By Intel To Create A Sustainable Market Position
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 36
EAN 9783640822928
ISBN 3640822927
Kod Libristo 01641364
Wydawnictwo Grin Verlag
Waga 54
Wymiary 140 x 216 x 2
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo