Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Język HiszpańskiHiszpański
Książka Miękka
Książka Marketing turístico Josep Cerveró i Puig
Kod Libristo: 13121654
Wydawnictwo Editorial Octaedro, S.L., kwiecień 2002
Desde que se produjo la gran revolución de la actividad turística tras la Segunda Guerra Mundial, se... Cały opis
? points 41 b
70.10
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Zapowiedź
Primary picture books - Spanish Pascale Hédelin / Twarda
common.buy 135.00
Grey E. L. James / Miękka
common.buy 91.27
Análisis vectorial N. Kemmer / Miękka
common.buy 168.41

Desde que se produjo la gran revolución de la actividad turística tras la Segunda Guerra Mundial, se ha creado alrededor del turismo un orga nigrama complejo que tiene como uno de los pilares el marketing. Los a utores de este libro estudian los diversos conceptos de esta materia, analizan casos prácticos de éxitos y fracasos del sector y afirman: "e l marketing turístico ha de combinar de forma magistral el rigor metod ológico, la creatividad y la pasión". En este libro ellos ya ponen la metodología, el resto dependerá de todos y cada uno de los futuros ges tores turísticos.

Informacje o książce

Pełna nazwa Marketing turístico
Język Hiszpański
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2002
Liczba stron 152
EAN 9788480635332
ISBN 8480635339
Kod Libristo 13121654
Waga 120
Wymiary 150 x 230
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo