Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Marketing Jim Blythe
Kod Libristo: 04214064
Wydawnictwo SAGE Publications Inc, marzec 2006
The Sage Course Companion on Marketing is an accessible introduction to the subject that will help r... Cały opis
? points 82 b
140.32
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Substances Containing Ag...C10H15 Nabuo Nakamura / Twarda
common.buy 2 828.44
Wars of the Roses 1455-1485 Michael Hicks / Miękka
common.buy 98.94
Smart Design Clive Grinyer / Twarda
common.buy 290.04
Social Work and Social Perspectives Eileen Oak / Miękka
common.buy 279.85
Urban Voices Paul Foulkes / Miękka
common.buy 252.56
Stories, Identities, and Political Change Charles Tilly / Miękka
common.buy 326.32
Discernment in the Desert Fathers Antony D Rich / Miękka
common.buy 178.70

The Sage Course Companion on Marketing is an accessible introduction to the subject that will help readers to extend their understanding of key concepts and enhance their thinking skills in line with course requirements. It provides support on how to revise for exams and prepare for and write assessed pieces. Readers are encouraged not only to think like a marketer but also to think about the subject critically.Designed to compliment existing textbooks for the course, the companion provides: - Easy access to the key themes in Marketing - Helpful summaries of the approach taken by the main course textbooks - Guidance on the essential study skills required to pass the course - Sample exam questions and answers, with common themes that must always be addressed in an exam situation - Quotes from leading thinkers in the field to use in exams and essays - Taking it Further sections that suggest how readers can extent their thinking beyond the "received wisdom" The Sage Course Companion on Marketing is much more than a revision guide for undergraduates; it is an essential tool that will help readers take their course understanding to new levels and help them achieve success in their undergraduate course.

Informacje o książce

Pełna nazwa Marketing
Autor Jim Blythe
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2006
Liczba stron 192
EAN 9781412910347
ISBN 141291034X
Kod Libristo 04214064
Wydawnictwo SAGE Publications Inc
Waga 262
Wymiary 211 x 163 x 10
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo