Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Marketing Chris Hackley
Kod Libristo: 04784855
Wydawnictwo SAGE Publications Inc, marzec 2009
"I see this book as an important addition to the marketing literature. A weakness in critical approa... Cały opis
? points 304 b
520.23
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
How To Read Lacan Slavoj Žizek / Miękka
common.buy 51.77
TOP
Attack On Titan: Colossal Edition 5 Hajime Isayama / Miękka
common.buy 156.24
TOP
Personal Vincent Peters / Twarda
common.buy 330.39
Lonely Planet Philippines Greg Bloom / Miękka
common.buy 83.95
Ocean Animals Sticker Activity Book National Geographic Kids / Miękka
common.buy 29.15
Fundamentals of Building a Bamboo Fly-Rod Bernard P. Elser / Miękka
common.buy 152.12
DK Eyewitness Moscow DK Travel / Miękka
common.buy 60.82
Strum Box Ukulele Building Kit Hinkler Books Hinkler Books / binding.
common.buy 193.65
Art of War Collection Sun Tzu / binding.
common.buy 230.25
Honda VT700 & 750 83-87 Ed Scott / Miękka
common.buy 251.06
Kot w Tokio Nick Bradley / Miękka
common.buy 42.62
El Dorado, 1 Blu-ray John Woodcock / Blu-ray
common.buy 68.67

"I see this book as an important addition to the marketing literature. A weakness in critical approaches to marketing is that they are often not made easily accessible to undergraduate students. Chris Hackley has done a wonderful job in producing a rigorous text that remedies this situation and makes critical perspectives accessible to all". (Professor Rob Lawson, University of Otago). Does marketing really work for organizations, managers and citizens? How can marketing management be studied and practised critically? This key text introduces the essentials of critical thinking within the field of marketing in easy to read and understandable terms. Integrating critical perspectives with the topics of the typical marketing curriculum, Chris Hackley has produced an indispensable supporting text for upper level, undergraduate and postgraduate Marketing courses. A wide range of issues are covered including: historical origins and influences in marketing; introduction to the concepts of Critical Theory; marketing 'orientation' and the marketing 'mix'; critique of marketing principles; marketing and strategy; the role of research in marketing; marketing and managerial ideology; and marketing ethics. Each chapter includes Chapter Review questions, Case studies reflecting issues in the chapters, along with supporting case questions and reflections, as well as stimulating practical examples.

Informacje o książce

Pełna nazwa Marketing
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2009
Liczba stron 192
EAN 9781412911481
ISBN 1412911486
Kod Libristo 04784855
Wydawnictwo SAGE Publications Inc
Waga 500
Wymiary 170 x 242 x 18
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo