Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Marketing 2e

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Marketing 2e David Mercer
Kod Libristo: 04898042
Wydawnictwo John Wiley and Sons Ltd, grudzień 1995
Since it was published, Marketing has established itself as a first choice text for marketing underg... Cały opis
? points 186 b
316.33
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Pure Andrew Miller / Miękka
common.buy 46.97
Classical Chinese (Supplement 3) Naiying Yuan / Miękka
common.buy 179.70
Equality Illusion Kat Banyard / Miękka
common.buy 51.46
Religion and the Sciences of Origins Kelly James Clark / Twarda
common.buy 262.26
Arguments and Metaphors in Philosophy Daniel Cohen / Miękka
common.buy 372.50
L-System Fractals Jibitesh Mishra / Twarda
common.buy 644.16
Constructing School Knowledge Padma M. Sarangapani / Twarda
common.buy 245.26

Since it was published, Marketing has established itself as a first choice text for marketing undergraduates, MBA students and those taking professional examinations. Marketing is exceptionally easy to use, is comprehensive, international, up--to--date and innovative. It represents a significant breakthrough in the teaching of marketing and is one of the key texts of the discipline.

Informacje o książce

Pełna nazwa Marketing 2e
Autor David Mercer
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 1995
Liczba stron 576
EAN 9780631196389
ISBN 0631196382
Kod Libristo 04898042
Waga 1078
Wymiary 188 x 249 x 30
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo