Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Mass Media and Free Trade

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Mass Media and Free Trade Emile G. McAnany
Kod Libristo: 04873753
Wydawnictwo University of Texas Press, listopad 1996
As United States television programs, movies, music, and other cultural products make their way arou... Cały opis
? points 125 b
212.81
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Gas Globes: Pennzoil to Union and Affiliates Scott Benjamin / Miękka
common.buy 136.62
Global Hollywood 2 Toby Miller / Twarda
common.buy 699.88
Social Work and Dementia Margaret Anne Tibbs / Miękka
common.buy 179.30

As United States television programs, movies, music, and other cultural products make their way around the globe, a vigorous debate over 'cultural imperialism' is growing in many countries. This book brings together experts in economics, sociology, anthropology, the humanities, and communications to explore what effects the North American Free Trade Agreement will have on the flow of cultural products among Mexico, the United States, and Canada. After an overview of free trade and the cultural industries, the book covers the following topics: dominance and resistance, cultural trade and identity in relation to Mexico and to French Canada, and intellectual property rights. Based on present trends, the contributors predict that there will be a steadily increasing flow of cultural products from the United States to its neighbors. This book grew out of a 1994 conference that brought together leaders of the cultural industries, policy makers, and scholars. It represents state-of-the-art thinking about the global influence of U.S. cultural industries. Emile G. McAnany is Ben F. Love Regents Professor of Communication at the University of Texas at Austin. Kenton T. Wilkinson is Assistant Professor, Departamento de Comunicacion, Instituto Tecnologico y de Estudios Superiores, Monterrey, Mexico.

Informacje o książce

Pełna nazwa Mass Media and Free Trade
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 1996
Liczba stron 438
EAN 9780292751996
ISBN 0292751990
Kod Libristo 04873753
Waga 992
Wymiary 152 x 229 x 28
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo