Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Measuring Customer Experience

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Measuring Customer Experience Philipp Klaus
Kod Libristo: 12044757
Wydawnictwo Palgrave Macmillan, styczeń 2015
Now, more than ever, customer experience plays a pivotal role in the success and longevity of a comp... Cały opis
? points 154 b
261.85
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Dragon Ball Super, Vol. 14 Akira Toriyama / Miękka
common.buy 42.30
TOP Zapowiedź
Essence of Watercolour Hazel Soan / Miękka
common.buy 69.55
SPSS Survival Manual Julie Pallant / Miękka
common.buy 195.09
Customer Experience Manual, The Alan Pennington / Miękka
common.buy 77.53
So You Want to Be a Dentist? Ryder Waldron D D S / Miękka
common.buy 62.06
Your Movie Sucks Roger Ebert / Miękka
common.buy 79.43
Biohazard Aj Messer / Miękka
common.buy 101.48
Medical Futility Marjorie B. ZuckerHoward D. ZuckerAlexander Morgan Capron / Miękka
common.buy 268.04
What's My Dog Saying? Nickola Engel / Miękka
common.buy 99.69
How to Impress a Marquess Susanna Ives / Miękka
common.buy 36.91

Now, more than ever, customer experience plays a pivotal role in the success and longevity of a company. Based on rigorous scientific tools and global data, this book offers a simple but thorough guide on how to master the challenges of the market, and how to deliver superior performance through effective customer experience management.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo