Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Measuring the Networked Nonprofit - Using Data to Change the World

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Measuring the Networked Nonprofit - Using Data to Change the World Beth Kanter
Kod Libristo: 01212122
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, październik 2012
The tools nonprofits need to measure the impact of their social media Having a social media measurem... Cały opis
? points 92 b
156.67
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Živý na vlastním pohřbu Arto Paasilinna / Twarda
common.buy 30.23
Adoption Reader Susan Wadia-Ells / Miękka
common.buy 49.49
Dragonfly Blessings M Claire Harley / Miękka
common.buy 69.25
Manipulation of Choice Mark D White / Twarda
common.buy 516.53
neue Ostpolitik Sebastian Kuschel / Miękka
common.buy 161.26
Cauchy3-Essay-4: Settle the unsettle MR Cheung Shun Sang / Miękka
common.buy 33.12

The tools nonprofits need to measure the impact of their social media Having a social media measurement plan and approach can no longer be an after-thought. It is a requirement of success. As nonprofits refine their social media practice, their boards are expecting reports showing results. As funders provide dollars to support programs that include social media, they too want to see results. This book offers the tools and strategies needed for nonprofits that need reliable and measurable data from their social media efforts. Using these tools will not only improve a nonprofit's decision making process but will produce results-driven metrics for staff and stakeholders. A hands-on resource for nonprofit professionals who must be able to accurately measure the results of their social media ventures Written by popular nonprofit blogger Beth Kanter and measurement expert Katie Delahaye Paine Filled with tools, strategies, and illustrative examples that are highly accessible for nonprofit professionals This important resource will give savvy nonprofit professionals the information needed to produce measurable results for their social media.

Informacje o książce

Pełna nazwa Measuring the Networked Nonprofit - Using Data to Change the World
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 336
EAN 9781118137604
ISBN 1118137604
Kod Libristo 01212122
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 550
Wymiary 235 x 178 x 17
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo