Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Media in the Digital Age

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Media in the Digital Age J V Pavlik
Kod Libristo: 04041956
Wydawnictwo Columbia University Press, maj 2008
Digital technologies have fundamentally altered the nature and function of media in our society, rei... Cały opis
? points 116 b
197.42
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Zapowiedź
Five Meditations on Death Francois Cheng / Miękka
common.buy 70.98
Captive Audience Susan P Crawford / Miękka
common.buy 133.00
Secret Place D Arthur Fife / Miękka
common.buy 66.80

Digital technologies have fundamentally altered the nature and function of media in our society, reinventing age-old practices of public communication and at times circumventing traditional media and challenging its privileged role as gatekeepers of news and entertainment. Some critics believe these technologies keep the public involved in an informed discourse on matters of public importance, but it isn't clear this is happening on a large scale. Propaganda disguised as news is flourishing, and though interaction with the digital domain teaches children valuable skills, it can also expose them to grave risks. John V. Pavlik critically examines our current digital innovations--blogs, podcasting, peer-to-peer file sharing, on-demand entertainment, and the digitization of television, radio, and satellites--and their positive and negative implications. He focuses on present developments, but he also peers into the future, foreseeing a media landscape dominated by a highly fragmented, though active audience, intense media competition, and scarce advertising dollars. By embracing new technologies, however, Pavlik shows how professional journalism and media can hold on to their role as a vital information lifeline and continue to operate as the tool of a successful democracy.

Informacje o książce

Pełna nazwa Media in the Digital Age
Autor J V Pavlik
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2008
Liczba stron 360
EAN 9780231142090
ISBN 0231142099
Kod Libristo 04041956
Waga 500
Wymiary 152 x 227 x 22
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo