Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Media Industries and their Markets

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Media Industries and their Markets P. Badillo
Kod Libristo: 04553334
Wydawnictwo Palgrave Macmillan, wrzesień 2010
A host of internationally recognized experts have been brought together to examine one of the most i... Cały opis
? points 304 b
516.53
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Concepts in Transition Metal Chemistry Eleanor Crabb / Miękka
common.buy 149.78
Thinking Like a Historian Nikki Mandell / Miękka
common.buy 120.74
Social Movements and Their Technologies Dr. Stefania Milan / Miękka
common.buy 261.85
Beginning Android 3D Game Development Robert Chin / Miękka
common.buy 238.60
From community care to market care? Robin Means / Miękka
common.buy 158.47
Dead Hands Lawrence M. Friedman / Miękka
common.buy 93.00
Gothic Pathologies David Punter / Twarda
common.buy 516.53
Ilmatar's Inspirations Tina K. Ramnarine / Twarda
common.buy 475.32
Freedom in Entangled Worlds Eben Kirksey / Twarda
common.buy 547.27
Hymntune Index and Related Hymn Materials CD-ROM D. DeWitt Wasson / Digital CD
common.buy 2 967.32
Donald Barthelme Jerome Klinkowitz / Twarda
common.buy 303.07
Malcontent John Marston / Miękka
common.buy 100.68

A host of internationally recognized experts have been brought together to examine one of the most important sector in today's world economy, the Information Sector. The study utilizes the most recent quantitative and econometric research on the media and information sectors and their markets. This unique collection of research is divided into three parts: an exploration of the features that characterize the media industry, a supply analysis of the media industry and a demand analysis. The research analysis presented within this study will illuminate the complex strategy of media enterprise and the concentration of media. In addition the demand and audience measurements studies will provide an invaluable resource of marketing and advertising for various media. This book is indispensable reading for all interested in economic management, information economics, media information and communication industries, media research, media studies and journalism.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo