Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Media Relations

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Media Relations Richard Stanton
Kod Libristo: 01208859
Wydawnictwo OUP Australia & New Zealand, listopad 2006
Your essential guide to media relations in Australia and New ZealandThe text explains how to compose... Cały opis
? points 200 b
340.06
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Penguin Spanish Phrasebook Jill Norman / Miękka
common.buy 37.89
Magician Raymond E. Feist / Miękka
common.buy 42.77
Příběh orwellovských let Vladimír Liberda / Książka
common.buy 4.28
Tajemství andělů a démonů Dan Burstein / Twarda
common.buy 45.87
Stoned Crows and Other Australian Icons Julie Chevalier / Miękka
common.buy 54.04
Boy Who Fell into a Book Alan Ayckbourn / Miękka
common.buy 51.35
Zapowiedź
Studying Behavior in Natural Settings Richard M. Brandt / Miękka
common.buy 198.45

Your essential guide to media relations in Australia and New ZealandThe text explains how to compose and deliver messages to the media, and how the media receives the messages and deals with them prior to dissemination. It takes a comprehensive look at the different types of media in Australia and examines how to prepare material for specific outlets.Grounded in theory The text combines practical hands-on strategies with a clear analysis of the theories of media relations. Real stakeholder case studies are used as the basis of theoretical argument, which demonstrates how to integrate theory and practice successfully.Practical strategies and adviceCase studies in each chapter demonstrate how media relations work in practice Hands-on advice on how to prepare media material for a diverse range of clients, including corporate, political and governmental, community, not-for-profit and interest groups Local relevance and examples-written specifically for Australian and New Zealand students Shows the step-by-step process of successful message creation and delivery-from designing campaigns, tactics, timelines and budgets, to developing media relationships and writing client prose Identify and manage risk, uncertainty and crisis Measure the success of the message delivery and the media campaign.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo