Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Media, Society, World - Social Theory and Digital Media Practice

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Media, Society, World - Social Theory and Digital Media Practice Nick Couldry
Kod Libristo: 04469227
Wydawnictwo Wiley-Blackwell, maj 2012
Media are fundamental to our sense of living in a social world. Since the beginning of modernity, m... Cały opis
? points 99 b
169.27
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


In A Glass Darkly Joseph Le Fanu / Miękka
common.buy 22.24
Hidden Persuaders Vance Oakley / Miękka
common.buy 62.33
Book of Birthdays Russell Grant / Miękka
common.buy 78.26
No Longer A Gentleman Mary Jo Putney / Miękka
common.buy 36.87
New Digital Age EricJared CohenSchmidt / Miękka
common.buy 51.60
Media and Society Graeme Burton / Miękka
common.buy 196.43
The Blue Castle Lucy Maud Montgomery / Miękka
common.buy 105.73
Understanding New Media Eugenia Siapera / Miękka
common.buy 203.94
The Media-Wise Family / Miękka
common.buy 69.54
Master Harold and the Boys Athol Fugard / Miękka
common.buy 67.84
Mirador Elisabeth Gille / Miękka
common.buy 54.61
Problem-Centred Interview Andreas Witzel / Miękka
common.buy 288.33
Saussure: A Guide For The Perplexed Paul Bouissac / Twarda
common.buy 677.69

Media are fundamental to our sense of living in a social world. Since the beginning of modernity, media have transformed the scale on which we act as social beings. And now in the era of digital media, media themselves are being transformed as platforms, content, and producers multiply. Yet the implications of social theory for understanding media and of media for rethinking social theory have been neglected; never before has it been more important to understand those implications. This book takes on this challenge. Drawing on Couldry's fifteen years of work on media and social theory, this book explores how questions of power and ritual, capital and social order, and the conduct of political struggle, professional competition, and everyday life, are all transformed by today's complex combinations of traditional and 'new' media. In the concluding chapters Couldry develops a framework for global comparative research into media and for thinking collectively about the ethics and justice of our lives with media. The result is a book that is both a major intervention in the field and required reading for all students of media and sociology.

Informacje o książce

Pełna nazwa Media, Society, World - Social Theory and Digital Media Practice
Autor Nick Couldry
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 242
EAN 9780745639215
ISBN 0745639216
Kod Libristo 04469227
Wydawnictwo Wiley-Blackwell
Waga 552
Wymiary 153 x 226 x 25
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo