Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Media Studies - Texts, Institutions and Audiences

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Media Studies - Texts, Institutions and Audiences Lisa Taylor
Kod Libristo: 04898160
Wydawnictwo John Wiley and Sons Ltd, kwiecień 1999
This textbook provides students with a comprehensive and accessible introduction to the field of med... Cały opis
? points 240 b
408.91
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
100 Go Mistakes / Miękka
common.buy 205.90
Men Beyond Revolving Doors Frances Sy / Miękka
common.buy 82.77
Brilliant Laptops Joli Ballew / Miękka
common.buy 87.48
Zapowiedź
British Graham Laidler / Twarda
common.buy 92.58
From Varying Couplings to Fundamental Physics Carlos Martins / Miękka
common.buy 1 168.38
Voices: A Doris Stokes Collection Doris Stokes / Miękka
common.buy 60.75
Sisters In Law Dokumentation / DVD
common.buy 77.57
Cook's Pocket Bible Roni Jay / Twarda
common.buy 55.05
Race under Reconstruction in German Cinema Angelica Fenner / Twarda
common.buy 285.38
Trends in Japanese Management Stewart Clegg / Twarda
common.buy 518.12
Armenian Literature Arnot / Miękka
common.buy 59.55
In His Service Wheeler / Miękka
common.buy 74.67

This textbook provides students with a comprehensive and accessible introduction to the field of media studies. Written by two highly experienced lecturers, the volume covers media texts, media institutions and audiences and the media.The authors offer a range of textual tools students might use as approaches to understanding the vast range of media texts. They examine the organizations which produce media texts and introduce readers to the dominant critical frameworks for understanding media industries, examining some of the key institutional debates in media studies. The section on audiences investigates the wide range of diverse perspectives on media audiences and the debates about the media and consumption.Each chapter concludes with activities which encourage students to develop and apply critical approaches in contexts which develop their individual learning. The final section offers a set of techniques and case studies on methods of research which is specifically designed for undergraduate students.

Informacje o książce

Pełna nazwa Media Studies - Texts, Institutions and Audiences
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 1999
Liczba stron 274
EAN 9780631200277
ISBN 0631200274
Kod Libristo 04898160
Waga 478
Wymiary 173 x 246 x 19
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo