Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Mediaplanung aus der Sicht oesterreichischer Mediaagenturen

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Mediaplanung aus der Sicht oesterreichischer Mediaagenturen Veronika Bieber
Kod Libristo: 06829861
Wydawnictwo VDM Verlag, listopad 2009
Die "richtigen" Medien für eine Werbekampagne auszuwählen, wird für Mediaagenturen immer schwieriger... Cały opis
? points 189 b
322.43
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Out of Darkness: The George Osborn Story Becci Brown / Miękka
common.buy 136.22
Education and Training 14-19 Michael Cockett / Miękka
common.buy 242.87
Think About It! Ann Callander / Miękka
common.buy 165.01
Zapowiedź
Tai Chi Morning GRIMES NIKKI / Twarda
common.buy 67.06
Development Beyond Neoliberalism? Douglas Porter / Miękka
common.buy 323.22
Aplicaciones Contextuales En Dispositivos Moviles Luis Miguel Soria / Miękka
common.buy 420.18
Competition in Europe P. De Wolf / Miękka
common.buy 795.58
Latin Vocabulary David Williams / Twarda
common.buy 150.41
Moore - Arg Philosophers Thomas Baldwin / Twarda
common.buy 1 263.14
Gender and Development / Twarda
common.buy 6 847.39
Early Seljuq History A.C.S. Peacock / Twarda
common.buy 998.48
Die Glaukome in der Praxis Wolfgang Leydhecker / Miękka
common.buy 331.82
Academic Library Centrality Deborah J Grimes / Miękka
common.buy 236.57

Die "richtigen" Medien für eine Werbekampagne auszuwählen, wird für Mediaagenturen immer schwieriger. Die Gründe dafür sind vor allem die steigende Medienvielfalt und der daraus folgende Zuwachs an Studien über die Nutzung neuer Medien (z.B. sozialer Netzwerke im Internet wie Facebook oder Twitter) sowie die geänderte Mediennutzung vieler Konsumenten (z.B. weniger Fernsehen, mehr Internet-Nutzung bei Jugendlichen). Die vorliegende Studie geht der Frage nach, welche Computerprogramme die Agenturen für ihre Mediaplanung einsetzen, welche Vor- und Nachteile die einzelnen Programme aufweisen, welche Kriterien bei der Mediaplanung wichtig sind und wie sich jede Mediaagentur von den Konkurrenten abzuheben versucht.

Informacje o książce

Pełna nazwa Mediaplanung aus der Sicht oesterreichischer Mediaagenturen
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2009
Liczba stron 192
EAN 9783639220155
ISBN 3639220153
Kod Libristo 06829861
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 290
Wymiary 229 x 152 x 11
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo