Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Mediating Social Science Natalie Fenton
Kod Libristo: 04715098
Wydawnictwo SAGE Publications Ltd, grudzień 1997
What is the interface between social scientists and the media? How does social science come over in... Cały opis
? points 449 b
762.61
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Spider-man: Miles Morales Vol. 2 Brian Michael Bendis / Miękka
common.buy 64.21
Malaga / Kalendarz
common.buy 73.79
Eliminators James Nunn / DVD
common.buy 51.65
Menschenrechte in der Bewährung Constanze Grewe / Miękka
common.buy 379.16
Designing Electronic Product Enclosures Tony Serksnis / Twarda
common.buy 600.75
Variationen Anton Webern / Nuty
common.buy 62.92
Zapowiedź
Michigan Proficiency All Star ECPE Practice Tests Diane Flanel Piniaris / Miękka
common.buy 203.93
Logic and Representation Robert C. Moore / Miękka
common.buy 120.36
Islamic Yoga: Islamic Yoga: Islam Yoga Amir Fatir / Miękka
common.buy 36.19
Etymologisches Woerterbuch der deutschen Sprache Friedrich Kluge / Miękka
common.buy 205.83
Taming the Tongue Purpose and Destiny Mike Connell / Miękka
common.buy 79.57
Antarctic Wildlife James Buckley Jr / Twarda
common.buy 74.59

What is the interface between social scientists and the media? How does social science come over in news and current affairs in print and broadcasting media? This book examines issues in reception and production studies to build a holistic approach to the study of media representations. The authors give an accessible and authoritative guide to the mass communication process. They examine media production, the nature of media texts, the role of news sources, the general social and political context of mass communication and the ways in which media outputs are assimilated by audiences. The discussions are developed by an examination of the following areas: the interaction between journalists and social scientists; the publicity seeking activities of universities, research institutes and government departments; the attempts of individual social scientists to get noticed; the social policy environment surrounding social scientific research and its dissemination; pressure from funders; and the public understanding of social science in the news.

Informacje o książce

Pełna nazwa Mediating Social Science
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 1997
Liczba stron 192
EAN 9780803975767
ISBN 0803975767
Kod Libristo 04715098
Wydawnictwo SAGE Publications Ltd
Waga 420
Wymiary 156 x 234 x 15
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo