Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Medienbezogene Effekte Von Product Placement

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Medienbezogene Effekte Von Product Placement Peggy Rathmann
Kod Libristo: 05330356
Wydawnictwo Springer Gabler, sierpień 2014
Das Kommunikationsinstrument Product Placement bietet für Produzenten und Unternehmen gute Möglichke... Cały opis
? points 195 b
331.31
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Das Kommunikationsinstrument Product Placement bietet für Produzenten und Unternehmen gute Möglichkeiten, sich marktbezogenen, technischen und konsumentenbezogenen Veränderungen anzupassen und gewinnt daher zunehmend an Bedeutung. Auf Basis einer umfassenden theoretischen und empirischen Analyse untersucht Peggy Rathmann, welche Wirkungen Product Placement auf medienbezogene Erfolgsgrößen hat und welche Faktoren diese Wirkeffekte beeinflussen. Unter Nutzung von verhaltenswissenschaftlichen Theorien erarbeitet die Autorin einen theoretisch-konzeptionellen Bezugsrahmen. Zur Überprüfung des Untersuchungsmodells zieht sie ein experimentelles Vorgehen heran.

Informacje o książce

Pełna nazwa Medienbezogene Effekte Von Product Placement
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 215
EAN 9783658068479
ISBN 3658068477
Kod Libristo 05330356
Wydawnictwo Springer Gabler
Waga 313
Wymiary 148 x 13 x 14
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo