Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Mercadeo Ético desde la Fenomenología

Język HiszpańskiHiszpański
Książka Miękka
Książka Mercadeo Ético desde la Fenomenología Joselina Semprún Amaya Borg
Kod Libristo: 16381541
Wydawnictwo Editorial Académica Española, listopad 2016
El mercadeo se basa en estrategias, żcuándo la estrategia es la ética?, żqué es?, żcuáles son sus ca... Cały opis
? points 146 b
247.58
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru

El mercadeo se basa en estrategias, żcuándo la estrategia es la ética?, żqué es?, żcuáles son sus características?, muchas interrogantes surgen al momento de comunicar un mensaje a los clientes internos-externos y/o consumidores, los públicos meta tienen diversas opiniones de lo que es la ética, en este libro se analiza mediante el método fenomenológico el significado del marketing ético a través de las experiencias y las vivencias de los profesionales del mercadeo quienes por medio de entrevistas individuales luego analizadas a profundidad permiten obtener la teoría emergente del Mercadeo ético desde la fenomenología.

Informacje o książce

Pełna nazwa Mercadeo Ético desde la Fenomenología
Język Hiszpański
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2017
Liczba stron 172
EAN 9783659651267
Kod Libristo 16381541
Waga 274
Wymiary 150 x 220 x 10
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo