Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Merchandising: Theory, Principles, and Practice

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Merchandising: Theory, Principles, and Practice Grace Kunz
Kod Libristo: 01254321
Wydawnictwo Bloomsbury Publishing, grudzień 2009
With full-color photographs and expanded discussion of sourcing throughout the book, the 3rd Edition... Cały opis
? points 457 b
780.32
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
How Brands Grow Byron Sharp / Twarda
common.buy 138.20
TOP
Building a StoryBrand Donald Miller / Miękka
common.buy 50.90
People of the Lie Scott M. Peck / Miękka
common.buy 78.06
Visual Merchandising, Third edition Tony Morgan / Miękka
common.buy 115.44
Visual Merchandising Tony Morgan / Miękka
common.buy 217.07
Music Marketing Mike King / Książka
common.buy 89.69
Field Visual Merchandising Strategy Paul Russell / Miękka
common.buy 124.47
Marketing Book Michael Baker / Miękka
common.buy 466.22
Fashion Merchandising / Miękka
common.buy 251.55
Visual Merchandising Tony Morgan / Miękka
common.buy 231.90
Fashion Marketing Marianne Bickle / Miękka
common.buy 563.64
Visual Merchandising Karin Zaghi / Miękka
common.buy 505.51
Visual Merchandising Louisa Larocci / Twarda
common.buy 906.60

With full-color photographs and expanded discussion of sourcing throughout the book, the 3rd Edition focuses on the process of merchandising and the principles applied to the planning, development, and presentation of product lines in both the manufacturing and retailing sectors. Each chapter includes cases that illustrate how merchandising principles and theories are applied by actual businesses and the chapter learning activities promote an interactive learning environment with multiple course objectives. Students become capable of making sequential and integrated decisions to develop a complete merchandise plan and analyze the effectiveness of the plan. New to this Edition: -- Updated information throughout on the current status of textile and apparel companies, production and trade statistics, applications of technology and relevance to sourcing -- Excel applications added to mathematical learning activities -- 2-color and expanded art program -- Updated case studies include technology components -- Instructor's Guide provides chapter outlines, test questions and answers, problem sets with answers and computer applications -- Powerpoint presentation

Informacje o książce

Pełna nazwa Merchandising: Theory, Principles, and Practice
Autor Grace Kunz
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2009
Liczba stron 544
EAN 9781563678264
ISBN 1563678268
Kod Libristo 01254321
Wydawnictwo Bloomsbury Publishing
Waga 904
Wymiary 236 x 190 x 33
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo